• Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size

Pogovor z direktorico

Marija Šterbenc, direktorica doma sv. Katarine, je pri svojih letih polna energije, vedrine in zagnanosti za delo. Njeno življenje, dolgoletne izkušnje in opravljanje različnih poklicev so jo obogatili z mnogimi talenti. Prejete darove s pridom vnovčuje in deli z drugimi. V štirih letih je Dom že dodobra zaživel, kakovost bivanja in zadovoljstvo stanovalcev direktorici največ pomenita. Za prihodnost si želi, da bo Dom vedno poln, stanovalci in svojci zadovoljni ter da bi imeli še kakšno dodatno storitev, ki bi jo lahko ponudili zunanjim odjemalcem. »Vrata moje pisarne so vedno na stežaj odprta«, pravi direktorica. In ne samo pravi, vrata so dejansko vedno odprta. Odprta je za nove ideje in predloge, prisluhne vsakomur. In ravno realizacija dobrih idej ter vsakodnevno sodelovanje z zaposlenimi, s sestrami usmiljenkami, bližnjo okolico in zunanjimi izvajalci so rezultat dobrega dela.

Marija Sterbenc

Večina ljudi vas pozna kot predsednico Aninega sklada, članico stranke NSi, aktivno župljanko župnije Ljubljana-Dravlje
ter direktorico Zavoda usmiljenk - Doma sv. Katarine. Kako usklajujete funkcijo direktorice in vse ostale obveznosti?

Pogosto mi kdo zastavi prav to vprašanje. Kar težko odgovorim nanj. Pa vendar lahko rečem: vse, karkoli delam, delam z velikim veseljem in s hvaležnostjo Bogu, da zmorem, da mi domači pri tem stojijo ob strani in pomagajo pri usklajevanju urnika. Sama pa se trudim, da kolikor se le da vse urejam tekoče. Kadar mi obveznosti prihajajo hitreje kot jih uspem opraviti, je potreben razmislek o prednostnih nalogah: družina, služba, župnija, stranka itd.

Kako se je začela vaša pot v Domu sv. Katarine? Je bil morda za vas to nov izziv?
Pot v Dom sv. Katarine se je začela pravzaprav nevede in na nek način tudi nehote. Sestra Katarina Jereb, ki je v začetku vodila postopke in začetek delovanja v domu, me je zaprosila za pomoč pri »postavljanju« ekipe, usklajevanju z zakonom o delovnih razmerjih, zakonom o delavcih v javnem sektorju in drugih predpisih, ki urejajo kadrovsko področje. Vedela je, da imam na tem področju dolgoletne izkušnje.

Kakšen je vaš način vodenja Doma in kakšne so vaše naloge? Vam vaše dolgoletne izkušnje pomagajo pri vodenju doma ali gre za popolnoma drugačen način dela?
Moj način vodenja je vedno temeljil na timskem delu in to prakticiram tudi tu. Moja naloga v domu je menagerska. Pomeni, da vodim delo in poslovanje, skrbim za uresničevanje delovnega načrta, za ustrezno povezavo z dobavitelji, za redne mesečne sestanke z zaposlenimi, skrbim za ustrezno urejena delovna razmerja in finančno poslovanje. Dolgoletne izkušnje s področja vodenja mi pomagajo pri organizaciji dela in vsestranski komunikaciji, vodenje pa se razlikuje le v toliko, v kolikor je tu poudarek na delu z ljudmi, ki v jeseni življenja, potrebujejo našo pomoč.

Preberite več: Pogovor z direktorico

Duhovna misel

 

Prijava